16 October, 2015

It's almost Halloween!


 Pozdrav! Konačno vam se javljam s novim postom. Mislila sam kako ću moći pisati ranije ali se to odužilo. Oufite koje sam pripremila i htjela vam pokazati su jednostavno neiskoristivi jer je došlo hladno vrijeme. Tako da su oni pospremjeni i čekaju toplije dane, vjerojatno u sljedećoj godini hahah. Uglavnom, nisam stigla uslikati ništa što bih vam sada pokazala ali sam se sjetila kako se bliži Noć vještica. Ne znam za vas ali ja obožavam prigode za koje se mogu zamaskirati i biti malo kreativna. Ovo je primjer prošlogodišnje maske, porculanska lutka.

* Hello! I'm finally here with a new post. I thought I  would write before but there was no time. I prearranged some outfits to show you but I taked picture of them on a warm, sunny day, so now they are unusable and waiting for warmer days, probably for the next year hahah. I didn't have time to shoot  new outfit for you but then I thought about how close is Halloween. I love occasions when I can be creative. Here is example of last year mask, porcelain doll. *





Ukoliko bi htjele detaljnije znati što sam koristila za šminkanje i kako sam se našminkala te od kuda mi ovaj kostim, izjasnite se u komentarima i bit će post o tome.

Također me zanima bi li htjele da obajvljujem samo oufit postove ili bi htjele da pišem o raznim stvarima kao što je na primjer u ovom postu? Ukoliko želite da pišem o raznim temama, pišite mi prijedloge što biste htjele vidjeti/čitati.

Nadam se da vam se svidio post i da ste uživale u slikicama. Čitamo se uskoro :)

* If you want to know how I created this costume, tell me in a comment and there will be post about it.

I also want to know, would you like to read just outfit posts or about different things? Please, let me know about that and comment that below too.

I hope you enjoy in this post. Read you soon :) *

17 comments:

  1. Odličan i mnogo zanimljiv post! :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Very cool :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. What an awesome costume! I love the details you painted onto your neck and face. So well done!

    https://forsevenseasons.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Awesome outfit, truly beautiful blue color, I love it , thank you for sharing!!!

    xxx

    www.bridesonamission.com

    ReplyDelete
  5. Odlična ideja za kostim, haha :)

    dea-dilettante.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wow this is great

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Amsterdam, Amalfi, Beijing...

    ReplyDelete
  7. Great costume and perfect for Halloween!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  8. So beautiful work Nikolina!!!! You are a very expert of make-up!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete