20 November, 2015

Fatimina ruka

Ova narukvica mi je jako draga i stalno je nosim na ruci odkako sam je dobila, a dobila sam je od brata i šogorice ovo ljeto kada su išli na bračno putovanje u Grčku. Tako da sam se sjetila kako bih mogla napraviti post u kojem ću moći reći nešto više o njoj.

 Fatimina ruka ima različite nazive ali ovaj je najpoznatiji. Ime je dobila po Muhamedovoj kćeri Fatimi te simbolizira pet osoba. Palac predstavlja Muhameda, kažiprst Fatimu, srednji prst njenog muža te prstenjak i mali prst njihovih dvoje sinova. U Islamu se naziva Hamsa što znači broj pet i označava pet stupova Islama. Židovi je nazivaju Mirjamina ruka, po Mojsijevoj sestri, a krščani je nazivaju Marijina ruka po Djevici Mariji. Čak predstavlja i samoga Boga.

Fatimina ruka se nosi u znak sreće, zdravlja, moći i snage.





Postoji još mnogo toga vezano za ovaj znak, ali sam vam ispričala sam ukratko. Ne znam koliko vi vjerujete u takve svari i koliko su te legende istinite, ali eto, narukvica mi se sviđa sama po sebi i ima zanimljivu prošlost. A vjerovanje u nešto je upavo to - vjerovanje. Vjerujete li i vi u takovo nešto?

1 comment:

  1. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete