21 November, 2015

Let it snooow!

Danas, kada sam pogledala prema prozoru i ugledala snijeg, iznenadila sam sei to u pozitivnom smislu. Meni promjena uvijek godi, tako da mi je i ova dobro došla. Osjećam sreću i zadovoljstvo cijeli dan, haha :) Sve tako brzo odigrava i evo nas vec u novoj godini. Ne znam je li i vama tako, ali kada vidim da negdje da piše 2006. ili 2007 godina, imam osjećaj kao da je to bilo prije dvje, tri godine, a ustvari je prošlo već deset godina od toga, wow.

 Između ostalog, potaknulo me na učenje koje sam ionako morala obaviti. Nekako je bio drugačiji ugođaj učiti dok vani pada snijeg. Kada bi barem ta motiviranost ostala do kraja semesra da sve kolokvije uspješno položim, hahah.

Today, when I  looked out of the window and saw snow, I was surprised in a positive way. I love changes and I feel happiness and satisfaction all day, haha :) Everything goes so fast and here we go, at the end of the year. I don't know if you have that feeling too, but when I see that somewhere writes year of 2006 or 2007  I think that was two or three years ago, but that was almost ten years ago, wow.

Also, it stimulated me on studying I have to get done.  It was so strange atmosphere, but in a good way. If only this motivation will remained till the end of this semester so I could  pass all my tests easily, hahah.

 Ovu sliku sam pronašla na laptopu od prošle godine i morala sam je podijeliti s vama. Iskreno se nadam da će ovako biti na Božićno jutro ove godine :))

 I found this picture on my laptop from last year and I must share it with you. I really hope that this year, we will have Christmas morning like this. :))
 

1 comment: