20 February, 2016

My obsession





Oprostite na previše slika s kaktusima, haha. U zadnje vrijeme me baš nešto uhvatilo vezano uz njih i počeli su mi se sviđati. Inaće sam grozna u održavanju biljaka pa ih baš i ne prakticiram. Ali čini mi se da bi kaktusi i ja  bili dobri prijatelji, njih ne treba puno zaljevati, odnosno, gotovo uopće. Koliko grozna mogu biti u tome? Hahah..Uz sve to, lijepi su i dekorativni. Dobitna kombinacija!

I'm sorry for a lot of cacti pics, haha. Lately, I have been obsessed with them and I began to love them. Honestly, I'm horrible in having a plants and I don't know how to keep them alive, haha.  But I think that cactuses and I will be a good friends. They don't need a lot of water, almost nothing, so how  awful can I be in that? Hahah.. Plus, they look nice and they are very decorating. A winning combination!





1 comment:

  1. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete